Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Czerwiec 2025

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE NA CZERWIEC W GR. III „DZIĘCIOŁY”

Temat kompleksowy: „Niby tacy sami, a jednak inni” realizacja 02 - 06.06.25

  • kształtowanie pozytywnej postawy wobec osób niepełnosprawnych oraz wdrażanie do rozumienia konieczności niesienia pomocy innym;
  • doskonalenie umiejętności wyodrębniania rytmu z podanej sekwencji elementów;
  • wzbogacanie słownictwa i rozwijanie umiejętności wypowiadania się w trakcie wymieniania cech dobrego przyjaciela;
  • rozwijanie sprawności fizycznej poprzez udział w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych;
  • kształtowanie koncentracji i umiejętności uważnego słuchania wiersza
    Widzowskiej pt. „Dzieci na Ziemi” oraz innych form literackich;
  • rozwijanie rozumowania matematycznego oraz orientacji przestrzennej i orientacji na kartce papieru;
  • poszerzanie wyobraźni i inwencji twórczej.

Temat kompleksowy: „Lato, lato czeka” realizacja 09 – 13.06.25

  • wyrażanie w pracy plastycznej własnych spostrzeżeń i wyobrażeń związanych z latem i wakacjami;
  • kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania figur geometrycznych oraz układanie pojazdów z klocków w kształcie figur;
  • rozwijanie mowy i poprawnego wypowiadania się na temat swoich planów wakacyjnych i marzeń z nimi związanymi;
  • doskonalenie rozumowania matematycznego i myślenia logicznego;
  • zapoznanie z historią powstania bursztynu oraz sposobów jego wykorzystania;
  • podejmowanie rozmowy na temat skarbów, które można znaleźć w morzu oraz wykorzystywanie ich do zabaw manipulacyjnych;
  • rozwijanie sprawności manualnych i doświadczeń sensorycznych.

Temat kompleksowy: „Pożegnania nadszedł czas” realizacja 16 - 20.06.25

  • poszerzanie umiejętności zauważania i kontynuowania rytmu;
  • doskonalenie uwagi i koncentracji w trakcie słuchania wiersza A. Widzowskiej pt. „Ostatni dzień” oraz zagadek słownych;
  • kształtowanie umiejętności matematycznych poprzez przeliczanie elementów w dostępnym dla siebie zakresie oraz samodzielne układanie prostych zadań z treścią i ich rozwiązywanie;
  • utrwalanie poznanych cyfr oraz znaków matematycznych;
  • doskonalenie umiejętności formułowania wypowiedzi poprawnych pod względem gramatycznym;
  • utrwalanie zasad zachowania, jakich należy przestrzegać podczas letniego wypoczynku oraz numerów alarmowych;
  • rozwijanie umiejętności manualnych w trakcie wykonywania pracy plastycznej.

Temat kompleksowy: „Podróż po Afryce” realizacja 23 – 27.06.25

  • powtórzenie nazw kontynentów i wskazywanie ich na mapie;
  • doskonalenie słuchu fonematycznego poprzez nazywanie wybranych owoców egzotycznych oraz dzielenie ich nazw na sylaby i głoski;
  • doskonalenie spostrzegawczości, koncentracji i uwagi;
  • zapoznanie ze zwierzętami występującymi w Afryce;
  • poszerzanie doświadczeń muzycznych poprzez wspólne zabawy taneczne przy muzyce afrykańskiej oraz zapoznanie z wybranymi instrumentami;
  • rozwijanie sprawności fizycznej poprzez udział w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych;
  • wysłuchanie wiersza M. Czoik-Nowickiej pt. „Niezwykła podróż”.

Wydarzenia grupowe:

  • 2.06 – Dzień Dziecka i przedstawienie Teatru Rodzica;
  • 3.06 – Udział w akcji „Sprintem do maratonu”;
  • 6.06 – Piknik Rodzinny
  • 13.06 – Dzień Pustej Klasy;
  • 17.06 – Zakończenie Roku godz. 14:00
  • 21.06 – Pierwszy Dzień Lata.

Realizowane programy:

- Ogólnopolski program „Uczymy dzieci programować”;

- „Tydzień Jubilata”:

  • pozytywne postrzeganie innych, wyszukiwanie pozytywnych cech rówieśnika;
  • stwarzanie sytuacji sprzyjających wspólnej i zgodnej zabawie.

- „Rodzicielskie czytanie”;

- Ogólnopolski projekt czytelniczy: „Guzik”;

- Ogólnopolski program edukacji zdrowotnej: „Klub Mleczaka”;

Język angielski:

  1. At a shop

Vocabulary: bread, milk, cheese, ham, fruits, vegetables etc.

I would like to buy…

  1. Summer

Sports: gymnastic, cycling, tennis, running, swimming, football, basketball, volleyball

I like…    I don’t like…

  1. Holidays

Vocabulary: sea, lake, mountain

What can we do on holidays?

LIBRARY: Ben’s Tale: “The snail and the whale” J. Donaldson

https://www.youtube.com/watch?v=91BeR248WJg
https://www.youtube.com/watch?v=txGrcFdQmHk
https://www.youtube.com/watch?v=Xg5i9rxxuJM