Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Luty 2021

Wydarzyło się w lutym...

Grupa Sikorek codziennie po śniadaniu przeglądają książki z ulubionymi bajkami siedząc wygodnie na macie.

Dzieci oglądały ilustracje postaci bajkowych uprawiających sporty zimowe takie jak jazda na nartach, łyżwach.

W czasie zabaw swobodnych  dzieci chętnie  konstruują budowle z klocków oraz bawią się samochodami.

Praca plastyczna pt. „Kolorowe sanki” . Wyklejanie szablonu sanek paskami z kolorowego papieru.

Dzieci w czasie zabaw muzycznych tańczyły  z kolorowymi wstążkami odzwierciedlając ruchem słyszaną muzykę na przemian skoczną i spokojną.

Chętne dzieci wyklejały pracę pt. „Moja wyobraźnia” w czasie swobodnej zabawy, według własnego pomysłu z użyciem szablonów  białych i kremowych kształtów oraz skrawków serpentyny na błękitnym tle.

Praca plastyczna pt.  „Moja wyobraźnia”

Dzieci spacerowały po folii bąbelkowej imitującej lodowisko.

W czasie zajęć rytmicznych dzieci uczyły się tańców i piosenek o tematyce zimowej.

Dzieci siedząc w kole na macie starały się odróżnić gdzie są szablony kółek różowych i niebieskich, by posegregować je odpowiednio do  4 obręczy.

Przedszkolaki ćwiczyły liczenie kółek w indywidualnym zakresie, układając ich szablony na planszach.

W małych zespołach przy każdym stoliku dzieci układały kompozycję według własnego pomysłu
z żółtych ,niebieskich, różowych kółek i szablonów śnieżynek na blacie stolika.

Praca plastyczna pt. „Wesołe bałwanki” wyklejanie głowy bałwana przy pomocy szablonu białych, ci czarnych kółek, oraz szablonu marchewki i kapelusza lub czapki z kolorowego papieru. Dzieci na koniec pracy wydzierały skrawki białego papieru imitującego śnieg.

W czasie zajęć dzieci obserwowały szablony części ubrań , starając się je nazywać.

Dzieci kolorowały wspólnie w parach kolorowanki z rozsypanką ubrań używając ulubionych kolorów kredek.

Podczas zajęć dzieci segregowały szablony kolorowych ubrań do odpowiadających im ilustracji rozłożonych na macie.

Przy stolikach dzieci ubierały postacie w szablony ubrań, ćwicząc orientację w schemacie ciała.

Praca plastyczna pt. „Zimowa czapka” malowana farbami w kolorach samodzielnie wybieranych przez dzieci.

W czasie zajęć dzieci odszukiwały warzywa i owoce kładąc je na  właściwych ilustracjach.

Bawiąc się przy stoliku w kąciku kuchennym układały ulubione produkty spożywcze na talerzykach utrwalając zwroty grzecznościowe takie jak „proszę”, „dziękuję”.

Dzieci poznawały wygląd i zdrowotne właściwości miodu. Obserwowały i rozróżniały zapach skórki pomarańczy od cytryny.

W trakcie drugiego śniadania dzieci próbowały herbaty, pomarańczy, cytryny i miodu próbując rozróżnić smaki : słodki, gorzki, kwaśny.

Pod koniec lutego dzieci tworzyły pracę plastyczną pt. „Ulubine witaminki warzyw i owoców”, przy użyciu wyciętych szablonów warzyw i owoców z kolorowego papieru oraz plasteliny.