Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kwiecień 2024

ZADANIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE KWIECIEŃ 2024 GRUPA I „WRÓBELKI”

 TEMAT KOMPLEKSOWY: Mamy różne charaktery – realizacja: (2 – 5.04)

  • Rozwijanie umiejętności rozumienia własnych uczuć
  • Zapoznanie ze sposobami radzenia sobie ze smutkiem, strachem
  • Kształtowanie postaw prospołecznych, wdrażanie do empatii
  • Kształtowanie umiejętności wyrażania emocji przez malowanie
  • Rozpoznawanie nastrojów utworów muzycznych
  • Kształtowanie umiejętności wyrażania emocji przez ruch i muzykę
  • Wzmacnianie więzi emocjonalnej oraz miłej i serdecznej atmosfery w grupie

 TEMAT KOMPLEKSOWY: Wiosna na wsi – realizacja: (8 – 12.04)

  • Zachęcanie do obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie w okresie wiosny.
  • Poznawanie wybranych zwierząt hodowanych na wsi (dorosłych i młodych)
  • Porównywanie wyglądu zwierząt dorosłych i ich potomstwa, nazywanie zwierząt
  • Uczestniczenie w zabawach z elementem naśladownictwa
  • Rozwijanie aktywności matematycznej poprzez liczenie w dostępnym zakresie
  • Wdrażanie dzieci do odpowiedzialnej, zgodnej pracy w zespołach i całej grupie

TEMAT KOMPLEKSOWY: Dbamy o przyrodę – realizacja: (15 -19.04)

  • Nauka obserwacji przyrody bez ingerowania w naturalne środowisko
  • Kształtowanie prawidłowej postawy wobec przyrody
  • Wzbogacanie wiedzy o sposobach ochrony przyrody
  • Aktywizowanie dzieci do udziału w przedsięwzięciach o charakterze ekologicznym
  • Kształcenie kompetencji w zakresie liczenia, porównywania liczebności zbiorów
  • Rozwijanie umiejętności budowania wypowiedzi poprawnej gramatycznie

TEMAT KOMPLEKSOWY: Polska – moja ojczyzna – realizacja: (22 - 30.04)

  • Poznanie symboli narodowych: flaga, godło, hymn narodowy
  • Kształtowanie polskiej tożsamości narodowej
  • Poznawanie ważniejszych obiektów stolicy Polski
  • Dostrzeganie w otoczeniu przedmiotów o różnych kształtach
  • Obcowanie z kulturą innych narodów poprzez zabawę, muzykę, taniec
  • Rozbudzenie dziecięcej ciekawości poznawania świata
  • Rozwijanie zainteresowania Europą - zabytki Francji

JĘZYK ANGIELSKI: 

1Jobs

Vocabulary: a teacher, a policeman, a doctor, a fireman, a postman,  a pilot,

What do you want to be?     What you gonna be?   I’m gonna be a…

2.The animals on the farm

Vocabulary: a cow, a horse, a pig, a chicken, a rooster, a duck, a sheep, a goat,

3. The animals in the meadow

Vocabulary: ant, worm, ladybird, grasshopper, butterfly

LIBRARY:  Ben’s Tale: “The great goat chase” T. Bonning

https://www.youtube.com/watch?v=ckKQclquAXU

https://www.youtube.com/watch?v=YVgv1EFJZHc

https://www.youtube.com/watch?v=zXEq-QO3xTg

 WYDARZENIA W GRUPIE:

  • 2.04 Światowy Dzień Świadomości Autyzmu
  • 8.04 warsztaty grupowe „Bezpieczni nad wodą z Misiem Kazkiem”
  • 12.04 wycieczka do Teatru Capitol na przedstawienie „Projekt Tuwim”
  • 22.04 Dzień Ziemi
  • 23.04 Światowy Dzień Książki
  • 26.04 przedstawienie „Złota rybka” Teatru Fakcoshow
  • Realizacja Ogólnopolskiej Kampanii „Cała Polska Czyta Dzieciom”
  • Realizacja Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Europa i ja”
  • Realizacja Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Z Kicią Kocią maluchy zmieniają się w zuchy”