Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Luty 2025

Zamierzenia Dydaktyczno – Wychowawcze na luty 2025 r. w gr. IV „Sójki”

TEMAT KOMPLEKSOWY: „Baśnie, bajki, bajeczki” (realizacja: 3.02 – 7.02.25 r.)

  • mówienie z pamięci wierszy, rymowanek, piosenek w połączeniu z ruchem, obrazem, dźwiękiem;
  • nauka na pamięć wierszy i piosenek treściowo bliskich dzieciom;
  • określanie kierunków ruchu, stosowanie określeń: na prawo od, na lewo od;
  • wypowiadanie się na tematy znane dziecku;
  • wykonywanie ćwiczeń w parach;
  • poszerzanie wiedzy na temat różnego rodzaju bajek i baśni;
  • odkrywanie litery g,G;

 TEMAT KOMPLEKSOWY: „Puk, puk, to ja, sztuka” (realizacja: 10.02 – 14.02.25 r.)

  • dzielenie się wrażeniami, spostrzeżeniami z obserwacji danego zdarzenia;
  • wyklaskiwanie rytmicznych fragmentów piosenek;
  • poznawanie wyglądu instrumentów;
  • wdrażanie do wspólnego muzykowania;
  • uczestniczenie w różnego rodzaju zabawach twórczych;
  • poznanie miejsc kultury oraz sposobów zachowania w określonych miejscach;
  • odkrywanie litery w,W;

 TEMAT KOMPLEKSOWY: „Tworzymy i dobrze się bawimy” (realizacja: 17.02 – 21.02.25 r.)

  • rozwijanie kreatywności dzieci;
  • inspirowanie do poszukiwania nowych, nieszablonowych form zabawy;
  • tworzenie różnych przestrzennych kompozycji z wykorzystaniem materiałów wtórnych;
  • wspieranie różnorodnych zdolności dzieci;
  • odczuwanie radości z tworzenia, działania plastycznego;
  • inicjowanie różnego rodzaju zabaw z wykorzystaniem zabawek stworzonych przez dzieci;
  • odkrywanie litery p,P;

 TEMAT KOMPLEKSOWY: „ Zawody” (realizacja: 24.02 – 28.02.25 r.)

  • poznanie zawodów wykonywanych przez rodziców;
  • umiejętne łączenie atrybutów z zawodami;
  • układanie rymów do podanych słów;
  • wykonywanie ćwiczeń w parach;
  • rozróżnianie zbiorów – równolicznych i nierównolicznych;
  • liczenie od dowolnego miejsca, wspak, dwójkami, piątkami;
  • ćwiczenia motoryki małej poprzez zabawy w projektowanie ubrań;

Zajęcia z języka angielskiego

  1. Winter weather

What is the weather like today?

It’s snowing. It’s cold.

Seasons: spring, summer, autumn, winter

  1. Let’s make a snowman.

Vocabulary: snow, snowman, snowball, angel.

  1. Winter clothes

Vocabulary: boots, hat, scarf, jacket, gloves.

Take off…         Put on…

  1. Instruments

Vocabulary: rattle, trumpet, guitar, piano, violin

  1. Library – Ben”s Tale: J. Donaldson, A. Scheffler “The Gruffalo’s Child”

https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew

https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://www.youtube.com/watch?v=-kgpy-m9B6s

https://www.youtube.com/watch?v=fPMjnlTEZwU

Wydarzenia grupowe:

  • 7.02 – udział w akcji „Uwalniamy książki”
  • 10.02 – warsztaty edukacji żywieniowej „Wiem,co jem”
  • 12.02 – „Spotkanie ze sztuką” – wewnątrzgrupowy teatrzyk
  • 14.02 – „Happening Walentynkowy”
  • 17.02 – teatrzyk „Złote jajko” & Światowy Dzień Kota
  • 17.02-21.02 „Tworzymy i dobrze się bawimy” – tydzień bez klasycznych zabawek
  • 26.02 – Dzień Dinozaura
  • Realizacja Ogólnopolskiego Projektu Czytelniczego „Guzik”
  • Realizacja Ogólnopolskiego Programu Edukacji Zdrowotnej pt. „Klub Mleczaka”
  • Realizacja Innowacji Pedagogicznej ”Books – my incredible friends”
  • Realizacja projektu wewnątrzprzedszkolnego "Poczta miłych słów"
  • Włączenie się w akcję charytatywną "Góra Grosza"